Profhilo

PROFHILO – Jest to opatentowana przez Instytut Farmaceutyczny IBSA molekuła młodości, która odmładza poprzez uruchomienie produkcji elastyny i kolagenu. Powolnie i długotrwale uwalniająca się z miejsca wstrzyknięcia molekuła młodości PROFHILO® działa jak miliony sprężynek, które przywracają utracony kontur twarzy. PROFHILO® liftinguje skórę i nadaje jej utracony efekt sprężystości

EFEKTY

Utrzymują się najczęściej około 1-1,5 roku. W celu dodatkowego wzmocnienia efektu można wykonać 1-2 zabiegi podtrzymujące rocznie:

• Wzmacnia i zagęszcza skórę
  • wygładza zmarszczki
  • wysmukla rysy twarzy
  • nadaje wolumetryczny efekt
  • głęboko nawilża skórę

Jak działa zabieg?

Preparat PROFHILO® wstrzykuje się specjalną techniką  w pięć specjalnie opracowanych Bio Estetycznych Punktów iniekcji na twarzy, które pozwalają na pełniejsze zatrzymanie procesu starzenia. Technika ta zapewnia doskonałą dyfuzję preparatu i nadaje odpowiedni efekt rusztowania i wysmuklenia twarzy.

Zalecenia pozabiegowe:

• miejsca wkłuć dezynfekować płynem Octanisept 2 razy dziennie przez 3 dni,
  • do pielęgnacji skóry twarzy i szyi nie należy używać perfumowanych mydeł, toników na bazie alkoholu, itp.,
  • chronić skórę przed słońcem poprzez stosowanie wysokiej ochrony przeciwsłonecznej (SPF 50) przed wyjściem z domu,
  • zakaz opalania w trakcie trwania terapii i przez okres 1 miesiąca od jej zakończenia,

Wskazania do przeprowadzenia zabiegu

• regeneracja i odmładzanie skóry twarzy
  • skóra wiotka, cienka, bardzo przesuszona

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • opryszczka i inne wirusowe, grzybicze i bakteryjne infekcje skóry, a także stany zapalne
  • skóra źle tolerująca iniekcje np skóra naczynkowa, skłonności do blizn
  • alergia, uczulenie na składniki zawarte w preparatach lub środkach przeciwbólowych i znieczulających
  • niewyrównana cukrzyca
  • choroba nowotworowa
  • choroby autoimmunologiczne
  • odstawienie przyjmowanej aspiryny na 7 dni przed zabiegiem. Niektóre leki jak Acnenormin, Roacutan, Izotek, Curacne), zabieg może zostać wykonany po minimum 3 miesiącach od zakończenia terapii.