Opadające powieki

Oczy są zwierciadłem duszy. Są pierwszą rzeczą, na jaką każdy zwraca uwagę. Nic więc dziwnego, że każda z nas przykłada wielką wagę do wyglądu oczu.

Opadające powieki są zmorą wielu kobiet. Dodają lat, a często utrudniają widzenie.

Starzenie się skóry to jedna z najważniejszych przyczyn opadania powiek. Po 30. roku życia zdecydowanie zmniejsza się ilość włókien kolagenowych, a mniejsze nawodnienie skóry sprawia, że traci ona jędrność i sprężystość. Najwcześniej uwidacznia się to w tych miejscach, gdzie skóra i tkanka podskórna są najcieńsze, a więc np. na powiekach. Dodatkowo z wiekiem słabną mięśnie odpowiedzialne za unoszenie brwi, co pogłębia problem. Często przyczyną luźnej skóry na powiekach są złe warunki w miejscu pracy, które powodują mrużenie oczu, co dodatkowo naciąga skórę. Zdarza się, że przyczyną tzw. ciężkich powiek jest genetyczne ukształtowanie twarzy, na które nie mamy wpływu. Okolica oka jest niezwykle wrażliwa na zabiegi, dlatego bardzo ważnym jest, aby wykonywał je lekarz mający odpowiednie doświadczenie.

Stosowane zabiegi

Skuteczność zabiegu i efekty

Zastosowanie zabiegów z użyciem kwasu hialuronowego, botoksu lub nici pozwala uzyskać efekt poprawy konturu i kształtu brwi, poprawę jędrności i napięcia skóry nad powiekami.

Efekty zabiegu utrzymują się od 6 do 12 miesięcy. Ich trwałość zależy min. Od rodzaju skóry i trybu życia.

Neauvia od 1200 PLN
Restylane od 1100 PLN